همراه گرامی دارما :

مزید امتنان است تا برای استفاده بهتر از خدمات و قابلیتهای سایت www.darma.ir موارد زیر را دقیق ملاحظه فرموده و در خرید از این سایت مد نظر قراردهید .

همه فعالیتهای دارما منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، بوده و همه کاربران گرامی نیز موظف به رعایت قوانین کشور می باشند . هرگونه تغیییر در قوانین و سیاستهای کاری سایت در همین محل منتشر و عضویت در این سایت به معنی پذیرش این قوانین و تفاهم ها می‌باشد.

 

زمان خرید از سایت :

ثبت سفارش در دارما هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه مکان‌پذیر می‌باشد(به جز ساعات به روز رسانی و یا تغییرات در سایت و یا مشکلات سرور و یا اینترنت )

زمان تحویل و ارسال کالا به مشتری:

در حال حاضر تحویل سفارش مشتریان در روزهای عادی ساعت 9.30 صبح الی 10 شب و جمعه ها و روزهای تعطیل از 10 صبح الی 6 عصر صورت می‌پذیرد. بعد از نهایی کردن سفارش این امکان برای کاربر فراهم شده است تا روز و بازه زمانی ارسال سفارش خود را انتخاب نماید و خرید کاربر در بازه زمان انتخابی برای مشترکان ارسال و تحویل آنها خواهد گردید.

در این سایت شما می توانید علاوه بر خرید برای خود برای اشخاص دیگر نیز خرید کرده و برای ارسال آدرس آنها را به سایت اعلام کنید.

حداقل میزان سفارش بسته به دلخواه شما می باشد و سفارش های بیش از 80.000 تومان رایگان ارسال می شوند.

لیکن برای سفارش های کمتر از آن نسبت به حجم خرید بین 500 تا 4000 تومان هزینه حمل تعلق خواهد گرفت که هنگام صدور فاکتور به مشتری اعلام خواهد شد.

در حال حاضر دارما در مشهد مقدس فعال بوده و در خدمت همه ساکنین مناطق شهر مشهد خواهد بود و ارسال کالا خواهد داشت .

همه تلاش در این است که کالاهای درخواستی مشتریان را عیننا و به صورت کامل و به بهترین شکل ممکن و بدون کسر و عیب و نقص تحویل نماید، لیکن به دلیل تنوع بالا در صورتی که موجودی محصولی در انبار دارما به پایان برسد (حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری) حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشنده محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.(البته دارما همه توان و تلاش خود را برای جلوگیری از این موارد به کار خواهد بست ) ، در این صورت همکاران ما از طریق تماس تلفنی یا به وسیله پیام رسان در شبکه های اجتماعی یا از طریق سایت این موضوع را به اطلاع مشتری خواهند رساند .

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب مشتری واریز خواهد شد.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت دارما حق کنسل کردن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشنده محفوظ است. در این زمان در صورت پرداخت وجه توسط مشتری ، دارما در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با عضویت در سایت دارما می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

 

روش پرداخت

مشتریان عزیز می‌توانند هزینه‌ی سفارش خود را پرداخت به صورت اینترنتی از طریق درگاه بانکی از سایت دارما یا به وسیله اعتبار دارما که می توان از طرق مختلف کسب کرد و همچنین در محل با استفاده از دستگاه کارت خوان از طریق کارتهای بانکی عضو شتاب پرداخت نمایند.

 

شرایط مرجوع کردن کالاها

در دپارتمان سوپر مارکت و آرایشی بهداشتی در دارما که شامل مواد‌غذایی وآرایشی و بهداشتی و کالاهای فاسد‌شدنی می‌باشد، امکان مرجوع نمودن کالاها به‌جز در مواردی هنگام تحویل مشکل تاریخ و یا بسته بندی داشته باشند ، وجود ندارد.

در سایر دپارتمانها نیز در صورت اشکال و یا ایراد کالا باید حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان دارما اطلاع داده شود. کارشناسان دارما ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‏‌کنند. در صورت تایید نقص، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با کالای دیگری جایگزین نمایید.

در صورت انصراف مشتری از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحدخدمات مشتریان دارما از طریق شماره تلفن09334030915 اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد. در غیر این صورت شرعا و قانونا و اخلاقا مشتری متعهد به دریافت کالا و پرداخت وجه کالای سفارش داده شده می باشد .

اگر مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد و از روی بسته کالا قابل تشخیص باشد باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به انبار فروشنده عودت شودهمچنین در مواردی که این مشکل در زمان تحویل قابل تشخیص نباشد باید در عرض 12 ساعت پس از تحویل سفارش به امور مشتریان دارما اطلاع داده شود.